Trött men glad



Ja, sån är känslan som infinner sig hos mig i detta nu.
Jag är nämligen väldigt trött efter träningen men det var också fruktansvärt roligt att spela fotboll igen! Foten gjorde inte speciellt ont och själva spelet gick också över förväntan så spel med Leksand på fredag är nu högst aktuellt. :)

Annars så har dagen varit väldigt bra i det stora hela också. Tatueringen blev riktigt bra och efter det så lunchade jag med Ivan på högskolan i Borlänge innan vi åkte hem till han och drack kaffe. Hans mormor bor hos han i två månader nu och hon var väldigt trevlig, även om hon tyckte att jag såg ut som en tjej...
Nåja, efter det så satt jag mest hemma och tog det lugnt och diskade lite innan jag alltså drog till träningen.

För att sammanfatta kort så är alltså en väldigt bra dag till ända och jag ska försöka sova nu så jag orkar upp imorrn.
Ni får gärna kommentera tatueringen, snygg eller ful? Har för övrigt gjort skissen själv...

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: NN

me like ;)

2009-05-27 @ 17:59:11
Postat av: ....

Kan ju bero på att du ser ut som en tjej.... Tänkt på det?

2009-05-28 @ 04:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0