Tillbaka i arbete


"Jobb-outfiten" från förra sommaren men jag ser nästan likadan ut nu...

Ja, då var man då äntligen tillbaka i arbete!
Det gick bra att jobba idag, jag började kl 07.00 och slutade kl 16.00. Dock så kommer jag välja att jobba 06-15 i fortsättningen då jag föredrar att komma hem tidigare även om det innebär lika tidiga morgonar. Skulle jag dock vara rejält trött någon morgon så är det bara att börja kl 07.00 istället så en viss frihet har jag ändå trots att jag inte längre får jobba in flextid...

Nåja, allt var sig i stort sett likt och på det stora hela så känns det bra att vara tillbaka i arbete. Det kommer bli några intressanta dagar som kommer eftersom "miniloaden" ska sätta igång på torsdag, så imorrn har vi två timmars utbildning på den också. För mig gör det inget då det bara är skönt med lite omväxling men när väl bara kommit in i rytmen så bryr man sig knappt alls. Det handlar om att ta en dag i taget...

Vad händer annars då?
Jo, det är tänkt att det ska bli lite gym imorrn och på fredag, innan dess så är det fotbollsträning ikväll och på torsdag. Får se bara om jag orkar men det ska nog gå bra, får väl hoppa över ett gympass i värsta fall. Hoppas även att jag kan höja mig minst ett snäpp på fotbollsplanen framöver. Igår åkte vi på stryk med klara 0-3 med U-laget borta mot IFK Mora U och jag gav allt men formen finns inte riktigt där helt enkelt...

Hur som helst så ska jag bara ta det lugnt fram tills träningen fr.o.m. nu, gärna med en kaffe. Tycker jag gjort mig förtjänt av det då jag nyss dammtorkat mitt rum och alltså för en gångs skull vart lite duktig...

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, inte ofta det händer eller? ;)

2009-05-12 @ 19:16:59
Postat av: Biörsen

Vad syftar du på? Dammtorkning? :P

2009-05-12 @ 21:43:03
URL: http://biorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0