Taggad



Just nu går det mesta faktiskt oerhört bra. Fotbollen stämmer bra igen och igår vann vi rättvist med 3-1 hemma i vår seriepremiär mot Hulån. För egen del så kom jag in som mittback i halvtid jag tycker jag skötte mig riktigt bra, höll trots allt tätt. Det är för övrigt mycket fotboll just nu, seriepremiär igår alltså och idag ska jag även lira premiären med Leksand borta mot Äppelbo. Jag känner mig oerhört taggad för ännu en bra match och jag ska göra mitt bästa för att hjälpa Puma hålla nollan.

Annars så tillbringades gårdagskvällen hemma hos Gunnarsson där jag, han, Lina och Puma grillade och såg på El (ut)clasico? Snacka om att Barca är överlägsna! För mig känns det som att det bara är United som kan hota dem i fotbollseuropa i år. Själv så tror jag att vi vinner Champions League även i år men det svider att se Barcelona spela så bra. Real Madrid kan hur som helst inte må så bra efter att blivit förnedrat på hemmaplan med hela 2-6...

Nu ska jag ta en kaffe och äta lunch innan avfärd mot Äppelbo!

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: Gugge

Chelsea tar barca!Barcelona hade kommit 5a om dom spelar i PL, helt övertygad!

2009-05-03 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0