Summering av dagen



Den här dagen blev inte så kass till slut ändå, faktum är att den blev ganska bra.
Jag försökte glömma min lilla sovmorgon för att istället vara positiv och blicka framåt och det gick bra att jobba även idag. Efter jobbet gick jag in på Clas och köpte ett spel-headset som jag numera har när jag spelar CS, samt en skön musmatta.

Nåja, väl hemma så hjälpte jag mamma lite med datorn samtidigt som jag givetvis testade mina senaste fynd. Efter det så drog jag till gymmet för att sola innan jag sen drog vidare till fotbollsträningen. Själva träningen gick okej men jag är lite less på folk som inte gjorde sitt yttersta och det drar ner tempot och inställningen smittar av sig. Nåja, jag blev hur som helst INTE uttagen till vår match på löradg då konkurrensen är stenhård samtidigt som jag ju vart borta en del den senaste tiden. Istället får jag spela med Leksand kl 16.00 samma dag och det känns helt okej det med, skönt att i alla fall få matchning. Ska hur som helst göra mitt yttersta för att hjälpa min gamla klubb till seger i den matchen.

Nu blir det snart sängen, ska bara packa ur väskan och äta upp min soppa först. Passar på att publicera en bild från Växjöresan. Den är från när vi stannade hos Emma i Huskvarna för att ta en kaffe och snacka lite. Jag trodde jag var leksing men hon ville inte va sämre som ni ser. VI ÄR ÖÖÖÖÖVERAAAAALT!

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0