Söndag



Sitter här och har rätt tråkigt faktiskt. Har nyligen städat men annars har jag inte gjort nånting vettigt hittils idag och jag känner att jag måste ta tag i den här dagen nu. Funderar på att fiska lite och sen ska jag även rehaba min fot lite, ska nämligen prova att spela U-lagsmatch imorrn. Hoppas verkligen att foten håller, det vore inte kul att få börja om med rehaben igen...

Nåja, gårdagen blev hur som helst riktigt bra. Först så blev jag bjuden av Rebecca på "Made in Dalarna" som väl va sådär, i alla fall själva musiken. Annars var det trots allt skön sommarstämning med lite livemusik, rosévin, öl och växelvis även lite solsken. När jag satt där och njöt så kunde jag inte annat än att längta till midsommar, vill verkligen ha sommar nu!

Efter det så blev det hur som helst en pizza och öl på Bosporen innan Ivan dök upp hemma hos mig för lite förfest. Då var klockan ca 22.20 och en dryg timme senare blev det Lucky och det var precis som vanligt, lite si sådär.

Aja, nu kan jag i alla fall inte sitta här längre. Ska ut i solen och må gott!

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0