Skadad igen...



Ja, jag trodde att helgen skulle bli bra och det blev den väl på sätt och vis men men...
Vi vann med 3-1 med Tällberg och med Leksand gjorde vi en riktigt bra match och fick med oss ett oavgjort resultat från mötet med Mockfjärd. Dock så borde vi vunnit den matchen då de gör sitt enda mål på en ytterst tveksamt dömd straff. Nåja, själv spelade jag hur som helst fram till vårt mål och jag var även nära att avgöra med en riktig praktträff som tyvärr smet strax utanför...

Nu till den tråkiga biten, jag är skadad igen. Kände inget under matchen men dagen efter så var foten svullen och det är återigen min gamla ledbandsskada som spökar. Just nu vet jag inte så mycket om hur länge jag blir borta, det kan bli allt från två veckor till två månader. Efter all rehab så finns dessutom risken att jag återigen slår upp skadan så jag är inte alltför positiv just nu...

Nåja, jag började redan idag med att köpa en balansplatta och efter det så körde jag 90 minuter rehab och ben på gymmet. Egentligen skulle jag lirat U-match idag men nu fick det bli så här istället. Det är bara att bita i det sura äpplet och köra även fast det är tråkigt och jag kommer gymma och rehaba varje dag framöver, allt för att bli kvitt mina fotledsproblem.

Annars så har jag i alla fall fått massor gjort idag. Det gick oerhört lätt att jobba och när jag slutade kl 15 så bar det direkt av till Clas för att inhandla diverse prylar. När jag sen väl kom ut därifrån hade jag införskaffat hela tre nya bläckpatroner, en uppsättning fiskedrag och en draglåda. Det är allt bra tur att man har personalrabatt :)

Förutom allt här ovan så är även pappa bortrest på kurs i tre dagar så mycket ansvar vilar på mig för tillfället. Efter Clas bar det alltså av hem för att laga mat åt lillebrorsan och lägga i matlåda. Efter det hann jag alltså även med att köpa balansplattan plus ett fiskekort och lite "coachtejp" så på det stora hela är jag nöjd med min dag.

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Tack för att du gjorde mat åt mig och var som en pappa :)

Hoppas din fot blir bra så fort som möjligt :),Krya på dej!

MVH//Lillebror <3

2009-05-19 @ 15:06:02
URL: http://biorsensliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES SKÖNT

2009-05-25 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0