Lördag eftermiddag



Sitter här och bara tar det lugnt, har nyligen grattat min mor på födelsedagen med tårta och blommor. Ska försöka få i mig lite lunch nu så jag är pigg till matchen kl 16. Annars har det inte hänt mycket sen jag skrev sist. Igår blev det en lugn kväll som slutade med att jag, Dan och en full Chris åkte till Donken och tog en burgare.
Ikväll vet jag inte hur jag ska göra, är lite halvt festsugen men det beror nog mest på hur matchen går. Ska även höra med lagkamraterna om de ska ut.

Nåja, om ni har tråkigt så kan jag rekommendera videon här ovan. Det är en polare till mig vid namn Martin och hans uppträdande i Talang 2009 från i fredags. Han uppträdde med samma nummer på Gröna Lund för något år sen men då slutade han tvåa i deras talangtävling, hoppas verkligen han går hela vägen i den här gången. Han är för övrigt en sjukt skön kille och jag glömmer aldrig första gången han körde tricket för mig på en fest, det var galet kul!
Han fick förresten tre gröna bockar och är alltså vidare :)

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0