Lägesrapport från Växjö



Sitter här vid Mackans dator och ska snart tända grillen och grilla lite kött. Är pigg och på bra humör men det har jag inte varit tidigare idag. Det blev nämligen lite för mycket igår för både mig och Marcus och det har satt sina spår...
Vi vaknade kl 14.00 av att en pigg och glad Ivan fotade oss två bakfulla nervvrak och jag har mått betydligt bättre än vad jag gjorde då. Annars blev det dock en rolig kväll igår med en rejäl förfest här med mycket människor innan vi till slut drog in till stan. Väl på krogen sen så tog jag dock nån drink för mycket men det är som det är...

Ikväll lutar det åt att det blir lugnt då varken jag eller marcus ens vill lukta på en öl, Ivan är däremot i skittaggad. Nåja, vi får se hur det blir, det har i alla fall varit en bra resa så här långt och jag hade heller inte förväntat mig nåt annat. Resan ner gick bra och jag körde hela vägen utan problem, på vägen hem så blir det nog återigen jag som kör. Nåja, förutom några mat- och kisstopp så hann vi även hälsa på Emma i Huskvarna och det är även inplanerat på vägen hem. Det var väldigt trevligt och hennes pappa var störtskön.

Har en massa bilder och filmer på allt sjukt som vi gjort men de kommer inte dyka upp i bloggen förän under veckan när jag kommit hem. Får uppdatera er mer då helt enkelt, nu blir det grillning!

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0