God morgon



Hej på er alla morgonpigga! Själv brukar jag alltid också va morgonpigg och jobba 06-15 men idag lyckades jag försova mig då jag vaknade kl 05.45. Detta betyder egentligen ingenting förutom att jag idag istället får jobba 07-16 och alltså bara komma hem lite senare...

Dock så förstörde det ändå hela min dag! Skulle fått massage kl 16 av en tjejkompis då de har typ "temadag" på gymnasiet men det går alltså inte jag har redan haft kontakt med henne. Nej, usch vad jag hatar att svika folk och just det här irriterar mig när det bara handlar om att jag inte kom upp lite tidigare på morgonen. Det var för övrigt första gången på tre år som jag "försov mig" eller vad man nu ska kalla det, hyfsat onödigt!

Nåja, jag får försöka skita i det men jag vet att jag kommer gå där sista timmen idag och svära för mig själv över hur kass jag är. Ska i alla fall sola idag efter jobbet och jag får ta det som en klen tröst. Efter det blir det fotbollsträning och sen är det ju faktiskt fredag. Hann även med att träna på gymmet igår så den här incidenten känns som en stor plump i en för övrigt bra vecka...

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0