Ny vecka



Ja då var det så återigen dags för en ny vecka med nya tag.
Helgen var faktiskt riktigt bra, mycket tack vare det fina vädret som får en på bra humör och gör allt så mycket härligare. Självklart har jag alltså stekt i solen som alla andra också säkert har gjort men det var nästan olidligt ett tag.
Dock så tänker jag inte klaga, det var nog mest för att jag var ovan vid det varma vädret...

Nåja, förutom ren stekning så har jag gjort massa andra saker också. I fredags spelade jag match med Leksand, dessvärre gjorde jag nog min sämsta insats för säsongen men det var i alla fall riktigt roligt att spela igen efter skadan. Efter det var jag hur som helst riktigt nedslagen och söp mig helt enkelt full och gick ut på baren med Ivan. Det blev till slut en riktigt trevlig kväll och tröstade i alla fall lite...

Nåja, det var fredagen det. På lördagen däremot så skjutsade jag lillebror till bortamatch i Rättvik och det var riktigt roligt att titta på samtidigt som jag fick lite gratis solbränna. Efter det bjöd jag grabbarna i bilen på glass och sen när vi väl kom hem så drog jag ut och fiskade en helkväll med Tommy. Det var mycket skön avkoppling även fast vi blev tomhänta men framför allt så var det skönt att INTE gå ut (trots lönehelg) och istället vara helt utvilad på söndagen då jag kunde träna lite. Det kändes helt enkelt som att jag fick ut mycket mer av min helg så jag ska nog försöka att inte gå ut nästa helg heller.

Hur som helst så var det i alla fall min helg. Idag har jag jobbat och bl.a. varit med i Mix Megapol hos Madeleine Kihlman där jag vann en film med Leonardo Di Caprio och Kate Winslet som jag inte kommer ihåg namnet på för tillfället. Nåja, ni kan lyssna på det på Mix Megapols hemsida om ni klickar er vidare till Madeleine Kihlman och "lyssna igen"-funktionen. Ta där dagens datum och kl 10.00-11.00, jag tror att det är runt 10.22 nånting...

Nåja, det var det. Nu ska jag packa väskan för U-lagsmatch med Tällberg hemma mot Nusnäs.

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: NN

synd att du inte var på lucky house i lördags ;)

2009-06-01 @ 20:21:17
Postat av: Biörsen

Jasså? Bra fart eller?

2009-06-02 @ 15:41:01
URL: http://biorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0