Midsommar är över



Ja då var alltså midsommar över för den här gången. Måste nog säga att det blev en helt okej midsommar då vi slapp regn. Annars så har det varit två lagomt roliga dagar. De har inte varit toppen men jag är trots allt nöjd.

Fredagen, alltså själva midsommarafton var riktigt rolig då Andrea och Ivan kom hem till mig på förfest. Efter det så bar det helt enkelt av ut på Leksand. Ivan valde att gå på Lucky med Mackwaldo samtidigt som jag gick till udden och dansade ett tag. Efter det tog jag med mig en kebabrulle från Amore och gick hem. Väl hemma så duschade jag och gjorde ren mina skor innan jag la mig för att sova.

På morgonen därefter vaknade jag tidigt och var oförskämt pigg och inte bakfull för fem öre. Redan då började alltså dagen bra och den fortsatte även så när min storebror Johan ringde och frågade om jag ville åka motorcykel till Borlänge och äta en burgare. Jag hakade givetvis på och det var riktigt roligt att åka i det fina vädret. När vi sen åkte hem så passade vi på att åka lite fortare om jag säger så. 250km/h på en motorcykel, det är grejer det!

Nåja, när vi sen väl var hemma så drack vi kaffe innan jag åkte för att hämta Evert då vi skulle till Bjurs på kvällen. Väl framme där så blev det midsommardags-tradition med grillning hemma hos Jessica. En massa skratt och leenden duggade tätt innan kvällen sen avslutades med Pumpbolaget på Dössberget.

Så här med facit i hand så blev det alltså en helt okej midsommar. Nu blir det till att blicka framåt och jobba och träna hårt. Imorrn har jag U-match borta och på tisdag hoppas jag få spela med Leksand i derbyt mot Insjön. Därefter är det A-fight mot Vansbro på fredag innan vi går på ett välbehövligt uppehåll. Nu tycker jag vi välkomnar somamren!

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0