Bra helg!



Eller egentligen så blir nästan allt bra nu när det varma vädret är här. Dock inte när man ska sova men jag har sovit ganska bra trots allt, vaknat lite tidigt ibland bara.

Nåja, helgen var hur som helst kanon!
På fredagen stämplade jag ut tidigt, gymmade och åt innan jag lämnade jobbet för att spela tennis med min lillebror. Det visade bli riktigt roligt då han gjorde tydliga framsteg under de två timmar vi spelade. Efter det så tog jag det bara lugnt resten av kvällen och la mig strax före tolv.

Lördag morgon ringde väckarklockan 07.00 och jag steg upp för att åka till Borlänge och jobba på Aquanova kl 08.30-16.30. Väl där så blev det en hektisk men ändå skön dag. Det var fullknökat med människor p.g.a. Peace & Love men de allra flesta låg ute vid utepoolen så jag kunde gott stå och njuta i solen lite. Efter det fick jag städa tjejernas omklädningsrum men det är en helt annan historia...

Nåja, efter jobbet så åkte jag direkt hem för att bada med Emil och Janne vid Barkdal. Efter det bar det sen av hem till Emil där han, jag och Evert grillade. Maten var riktigt god (som alltid med grillat) och mätt och belåten kunde jag därefter åka till Rättvik för att bada och äta glass med Alexandra.

Väl där så visade det sig bli en riktigt mysig kväll längst ut på långbryggan. Efter det så gick vi in och jag bilade hemåt för att träffa Ivan och Peter som hade förfestat hemma hos den förstnämnda. För egen del blev det inte mycket till fest då vi bara drack två öl var på Skutan men det var ändå riktigt skönt att sitta där. Låter inte det som en bra dag? Jo, den var kanon!

Till slut då har vi söndagen och den är lätt att sammanfatta. Jag och Janne drog och badade och stekte ett par timmar och efter det tog vi en glass på Mitti innan vi skiljdes åt. Efter det tog jag det bara lugnt framför tvn och finalen av Confederations Cup där Brasilien vände och vann med 3-2.

Kort sagt, en bra vecka men en ännu bättre helg där jag t.o.m. hann med att bli lite brun =)

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: Anonym



härlig helg biörsen!

2009-06-30 @ 11:51:57
Postat av: Anonym

dåligt med uppdateringar nu:P

2009-07-22 @ 22:03:43
Postat av: Söderlund

Vad har hänt?.........

2009-08-11 @ 19:08:27
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: manne

va fan börja skriv igen:P

2009-09-27 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0