Positiv



Känner mig faktiskt riktigt positiv inför de kommande dagarna!
Idag gjorde jag ännu en träning som var lite bättre än den förra så jag är på väg mot formen igen. Blev även uttagen till matchen på lördag och det är alltid roligt, även om jag med stor sannolikhet börjar på bänken. Matchen blev för övrigt också flyttad från kl 20.00 till kl 18.00, vilket betyder att jag hinner till Bjursås och fira Sofia på kvällen också!

Känns verkligen bra att saker har börjat förändras till det bättre igen! Dansbandsgalan ställde jag och Dan in och imorrn kväll blir det bowling i Rättvik istället så nu hinner jag fira både han och Sofia! Synd bara att Robin åker till Stockholm över helgen, jag fick helt enkelt välja mellan att fira två istället för en så jag hoppas att han inte tar det personligt.

Idag har jag annars varit med just Robin som sov över igår då vi satt uppe och såg på Man United - Portsmouth följt av NY Rangers - Washington. Två bra matcher där båda våra lag vann och där Henrik Lundqvist visade att han nog är världens bästa målvakt.

Annars så har vi inte gjort så mycket idag, det blev en skön fika på Siljan i det härliga sommarvädret och det är mycket värt, siktar nog på det imorrn igen. Efter det så "chillade" jag bara fram till träningen som alltså gick bra och nu ska jag precis äta lite nudlar som jag köpte med mig från Hemköp på vägen hem. Tänkte även se "Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares" innan jag missat för mycket av det så nu blir det till att runda av.

Allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0