Det går bra nu



Ja, just nu så känns det riktigt bra!
Sitter här och ska snart spela lite CS innan jag drar till samlingen med Leksand kl 15.00 då de lånat in mig för dagen till deras match mot Våmhus. Annars så matchades jag även igår då jag kom in i halvtid och gjorde det bra i 45 min då vi slog Bullermyren med 3-2. Vi hade även två träffar i "virket" så det var en fullt rättvis seger och vi känns väldigt starka inför seriepremiären den andra maj. Alla gjorde en helgjuten insats och just nu börjar fotbollen gå bra igen!

Efter matchen så åkte jag direkt till Bjurs och det blev en mycket rolig kväll. Först och främst var det kul att bara se tjejerna igen och vi har alltid roligt så mitt humör är på topp. Åkte hem från Sofia strax efter kl 12 idag och det känns skönt att ha fått vara hemma ett tag innan samling. Sen blev jag inte direkt på sämre humör av att läsa att United vände 0-2 till 5-2 mot Tottenham samtidigt som Sverige vann med 7-1 mot Österrike...

Nu blir det lite CS som sagt! In Sweden we say "det går bra nu".

Allt för nu


Kommentarer
Postat av: Ia

bra att du hade kul med oss:) (och då kommer väl länken med också förhoppningsvis... =) )

2009-04-27 @ 16:12:55
URL: http://iafia-ia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0